A new generation took up the torch, Puma States and Kappa track-suits. They studied the culture and discovered groups like Brooklyn№s Stetsasonic, Eric B. - Rakim, a duo from Queens who promoted a unity between Rap, Rock and Jazz. 'I hold the microphone like a grudge,' Rakim rapped, 'Eric B. hold the record so the needle don№t budge.' They were out to put the Funk back in Hip-Hop. And then there was Public Enemy. For the Brits, here was a breathtaking crew, who showed no mercy, took no prisoners. No wonder they were dubbed The Black Sex Pistols. Material by these groups was the kind of stuff that stirred the hearts of young rebels, but more was needed if the 90's were to see a return of the B-Boys in strength with their Breaking in the United Kingdom. Ironically it wasn't an explosion of Rap and Hip-Hop that was to do it. It was sparked by the likes of Britain's Take That, Euro-Poppers, Dr. Alban and Germany's Snap who shot up the UK charts with 'The Power', a clear case of hijacking Chill Rob G№s version. Snap№s video though, along with those of the others, captured a lot of Breaking and so raised its appeal once again. This 'new look' included new moves. 'The Wop' and '2-Hype' free-styles became part of the scene, popularized by the happy-go-luckly Kid-n-Play in their 'Getting Funky' video and the 'House Party' series of movies. True Hip-Hop headz, however, were still turning their backs on Breaking or, worse, abusing the dancers. At some jams they even poured beer on the floor to stop Breaking, claiming crews were taking up their space and looking ridiculous in their tracksuits. The breakers persevered. Now, in the decaying 90's, B-Boys are back. There's massive interest in the dance form within the context of British Hip-Hop culture. The revival here is led by crews such as Born To Rock, U.K. Rocksteady, Second To None and others who have been featured regularly at Hip-Hop jams up and down the country. These days it's quite common to see B-Boys advertised on flyers promoting Rap and DJ acts. Slowly the media has picked up these stories, asked the right questions and reminded readers, listeners and viewers how the scene used to be. Some of the original Breakers have been remembered and encouraged to re-emerge from the underground to resume their busting moves on Rap artists' videos.
Борьба продолжилась. Годовая 'Борьба Года', например, международный случай проводящий Германию, что растет от силы до силы. Последние конкурсы имели команды из различных частей Европы красоватьсяся их способности. Последняя летняя борьба была videod и есть две версии в продаже. В 1996 Борьбе Года признающего Сентябрьский 6-7, Родившееся, чтобы Скала ожидает, что найдет место в финале, поддерживающееся ДИСК-ЖОКЕЙ ПЕРВОКЛАССНЫМ кто работы с ними на замятиях. Он качается дом со своим снижением и Blemmer ведет 'Выстреливание программ. После лет глуши, Разрыв -, снова растя в отношении как неотъемлемая часть Бедра-Хмелевая сцена. Рэп не - больше единственный представитель культуры на которой целый оценивается. На юге Лондона, например, Грамматическая Мастерская Гетта ввела Разрыв и Писать в свои курсы анализа, рядом существующее Рэп и классы DJing. Что - странное, что тогда как большинство из наилучших замятий проводятся Лондон, элитные Прерыватели исходят за пределами капитала. Например, в борьбе недавно поставленной в Subterrania, обе команды были из из города. Родившееся В Скалу было один, другое, Секунда На Ничто из Bournemouth. Но это B-Boys подобно им, которые берут танец новым уровням и становлению все больше и больше на требовании выполниться в показывает и замятия Бедра-Прыжок. Снова они в центре внимания, делая Бедро-Прыжка восхитительное и полное. Сколько будет самым последним направлением последний раз? Никто знает, но we+re gonna получать удовольствие тогда как он делает.